تاریخ: ۱۹:۱۱ :: ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
کاهش هزینه ها با به کارگیری فناوری‌های نوین ارتباطی

سید حجت هاشمی یرکی، مدیر روابط‌ عمومی موسسه اعتباری مل گفت: فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی را برای توسعه روابط‌ عمومی کشور فراهم کرده‌اند.

یرکی گفت: استفاده و بکارگیری هرچه بیشتر فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، علاوه بر تسهیل در برخی از فرآیندهای کاری، بستر مناسبی را به‌منظور توسعه روابط‌ عمومی در کشور فراهم کرده و سبب آن شده تا علاوه کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در منابع و افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات، شاهد افزایش حس رضایتمندی در مخاطبان سازمان باشیم.

در این میان و با توجه به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات طی سالیان اخیر، لزوم توجه مدیران روابط‌عمومی به موضوع آموزش مداوم و مستمر کارکنان روابط‌عمومی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده و دستاوردهایی که از قِبَل این موضوع بدست می‌آید باعث می‌شود که این بخش اثرگذار سازمان، همگام با سایر بخش‌ها و همزمان با بروز تغییرات تکنولوژیکی در راستای خدمت‌گذاری به مخاطبان و دستیابی به اهداف ترسیم شده سازمان گام بردارد.

همچنین در استفاده از ابزارهای نوینی همچون شبکه‌های اجتماعی، می‌بایستی به موضوع تولید محتوای مناسب و اثرگذار اشاره کرد.

در این زمینه استفاده صحیح از ظرفیت‌های نیروی انسانی با توجه شناخت نیازهای فرهنگی و ارتباطاتی جامعه هدف و اشراف بر دستاورها و توانمندی‌های سازمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

در انتها ذکر این موضوع ضروری است که با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی جریان خدمات‌رسانی دیجیتال به مردم را دستخوش تغییرات عمیق کرده، بکارگیری آنها مستلزم مطالعه و شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت، در نظر گرفتن آمادگی‌های فنی و تخصصی در سازمان و همچنین بررسی تجارب موجود در کشورهای توسعه یافته و بومی‌سازی آن‌ها با فرهنگ عمومی مردم کشور است.

سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت‌ماه سال آینده و با موضوع اصلی روابط‌عمومی شبکه‌ای جدید برگزار خواهد شد علاقمندان به این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.prconference.ir و یا تماس تلفنی با شماره۰۲۱۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

print

پاسخی بگذارید