تاریخ: ۱۸:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کاهش 20هزار تومانی قیمت گوشت در گنبد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی، قیمت این محصول در بازار آزاد هر کیلوگرم تا 200 هزار ریال کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد شمال،خلیل رجبلی داشت: تا قبل از توزیع این گوشت های منجمد، هر کیلوگرم از این ماده پروتئینی به قیمت 570 هزار ریال در بازار فروخته میشد.
وی بیان کرد: از چند ماه قبل توزیع 55 تن گوشت قرمز در گنبد آغاز شده و هر کیلوگرم با قیمت 300 هزار ریال از طریق 11 مرکز توزیع (قصابی ها و چند فروشگاه بزرگ) و با حضور بازرسان این اداره به مصرف کننده عرضه می شود.
رجبلی همچنین از توزیع 3 هزار و 450 کارتن رب گوجه فرنگی، 11 تن تخم مرغ ، 40 تن قند و شکر و 100 تن انواع روغنی نباتی جامد و مایع با قیمت های مصوب با هدف تنظیم قیمت این اجناس در بازار خبر داد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس افزود: برای کنترل قیمت، توزیع 25 تن مرغ منجمد با 10 هزار ریال در هر کیلوگرم پایین تر از قیمت بازار از امروز آغاز می شود.
وی از نظارت مستمر بازرسان این اداره بر واحدهای صنفی نیز خبر داد و گفت: نتیجه این بازرسی ها تشکیل 210 پرونده تخلف گرانفروشی، درج نشدن قیمت، صادر نکردن صورت حساب، عرضه خارج از شبکه و تقلب در کسب به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال بود.
رجبلی به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: دراین طرح که در طول این هفته اجرا میشود واحدهای صنفی عرضه کننده میوه و آجیل موظف شدند قیمت اقلام را متناسب با درجه و مرغوبیت کالا در معرض دید مردم قرار دهند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان، افزون بر 12 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد.
منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید