گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۸:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
گلایه رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از خلف وعده

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن با گلایه از محقق نشدن وعده های مالی مسولان گفت: بهسازی و بهره برداری از مجموعه والیبال ساحلی این شهرستان در گرو تحقق وعده مسوولان استانی و کشوری است.

عبدالقدیر اونق اظهار داشت: در مسابقات سال گذشته تور جهانی والیبال ساحلی، مسؤولان وعده پرداخت اعتبار برای مرمت این مجموعه دادند اما با گذشت چند ماه فقط بخشی از این تعهدات عملی شد.
وی بیان کرد: از وعده کمک ۱۰ میلیاردی ریالی استانداری، ۴ میلیارد ریال جذب شد اما هنوز از وعده ۲ میلیارد ریالی فدراسیون والیبال و ۵ میلیارد ریالی نماینده غرب استان در مجلس خبری نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن با اشاره به برخی مشکلات مجموعه والیبال ساحلی این شهرستان افزود: با تأمین اعتبار لازم، برخی از این مشکلات مانند روشنایی، سایه بان و فنس کشی نهایی این مجموعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اونق از تلاش برای ساخت زمین فوتبال ساحلی بندرترکمن خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان گلستان تا ۴ ماه آینده آماده بهره برداری است.
وی با اشاره به فعالیت ۳۰۵۰ ورزشکار بیمه شده در این شهرستان گفت: سرانه فضای ورزشی هر شهروند بندرترکمن حدود ۶سانیتمتر مربع است.
وی گفت که بندرترکمن با برخورداری از ۷ هزار و ۴۱۱ مترمربع مکان ورزشی در رده رتبه یازدهم استان گلستان قرار دارد.
عادل مجللی ملی پوش المپیکی قایقرانی ایران و عزت الله پورقاز بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان اهل شهرستان بندرترکمن هستند.

print

پاسخی بگذارید