تاریخ: ۲۳:۰۳ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بهشهر شد

تیم والیبال استان گلستان در مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی که در بهشهر مازندران برگزار شد توانست مقام اول را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال که از هفته گذشته باحضور ۲۳ تیم از ۱۴ استان به میزبانی شهرستان بهشهر استان مازندران آغاز شد، امروز شنبه بعد از سه روز رقابت، به کار خود پایان داد و تیم گلستان موفق به کسب مقام اول و قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شد.

رئیس هیات والیبال شهرستان بهشهر در حاشیه اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این مسابقات،توجه به ورزش والیبال ساحلی بوده است که مازندران و بهشهر یکی از قطب های مهم این رشته ورزشی محسوب می‌شوند و خوشبختانه این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

شیرعلی منصوریان افزود: به دلیل اهمیت رشته والیبال ساحلی در استان مازندران و بهشهر از این استان سه تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند و با توجه به برگزاری موفق مسابقات قهرمانی استان در سال گذشته این انگیزه و اعتماد در فدراسیون ایجاد و این دوره از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور زیر ۱۶ سال به میزبانی بهشهر در مازندران برگزار شد.

والیبال ساحلی زیر ۱۶ سال قهرمانی کشور ، انتخابی تیم ملی، از صبح روز پنج شنبه ۱۰ مهر ماه آغاز و تا شنبه ۱۲ مهر ادامه داشت و با قهرمانی گلستان، نائب قهرمانی گیلان و مقام سومی مازندران به کار خود پایان داد.

تیم‌های والیبال گیلان ، مازندران ، خراسان رضوی ، سمنان ، آذربایجان غربی، تهران ، قزوین ، گلستان ، اصفهان ، کرمانشاه ، خوزستان ، فارس و همچنین منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد دوغارون استان‌های شرکت کننده در این دور از مسابقات بودند .

print

پاسخی بگذارید