تاریخ: ۲۲:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
گیلان مدعی قهرمانی مسابقات کونگ‌فو بزرگسالان

تیم کونگ فو گیلان مدعی قهرمانی مسابقات کونگ فو بزرگسالان کشور که از امروز در استان کردستان آغاز شده ، است.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان کشور از امروز در قروه کردستان آغاز شده که تیم گیلان یکی از مدعیان کسب قهرمانی این مسابقات بشمار می رود.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس تیم کونگ فو گیلان با ترکیبی کامل و با ۱۱ کونگ فو کار عازم رقابت های قهرمانی کشور در قروه کردستان شده و امیدواریم که این ورزشکاران با کسب مدال های رنگارنگ ، مقام قهرمانی کشور را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: محمدرضا رجبی در وزن ۵۴- کیلوگرم ، جواد پوررضا در وزن ۵۸- کیلوگرم ، محمد پردل در وزن ۶۳- کیلوگرم ، حسین علیخانی در وزن ۶۸- کیلوگرم ، شعیب رضایتی در وزن ۷۳ – کیلوگرم و سهیل رستمی در وزن ۷۸- کیلوگرم ترکیب تیم گیلان در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: علیرضا مظلومی در وزن ۸۳- کیلوگرم ، ایمان آذین در وزن ۸۷- کیلوگرم ، فرزاد عظیمی در وزن ۹۲کیلوگرم، سعید صفری در وزن ۱۰۳ کیلوگرم و محمد رستمی در وزن ۱۰۳+ کیلوگرم دیگر کونگ فو کاران استان گیلان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور هستند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اضافه کرد: همچنین محمود علی نژاد به عنوان مربی و شهرام یگانه به عنوان سرپرست تیم کونگ فو گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کنند ، مرتضی بخشی زاده و اردشیر عظیمی نیز به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.

print

پاسخی بگذارید