تاریخ: ۲۲:۵۸ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: در ۹ ماه گذشته، یک هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال قرارداد عمرانی در این کلانشهر منعقد شد.

به گزارش اقتصادشمال ،رضا رسولی شامگاه دوشنبه در آخرین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در سال ۹۷ با بیان این که تلاشمان جذب منابع سرمایه ای است ، افزود: بایستی برای تحقق این مهم تلاش بیشتری انجام شود و شهرداری را به انجام برخی پروژه های مشخص در حوزه سرمایه گذاری مکلف کنیم.
وی با اشاره به پرداختی های حق و حقوق نیروهای شهرداری رشت اظهار داشت: بخشی از پرداختی در مجموعه حمل و نقل شهرداری رشت باقیمانده که تا پایان سال این پرداختی ها انجام خواهد شد.
نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره به موضوع تشویق در پرداخت عوارض خاطر نشان کرد: طی دو سه هفته گذشته پرداختی های عوارضی از سوی مردم در مجموعه شهرداری رشت جهش خوبی داشته است.
رئیس شورای اسلامی رشت نیز در آخرین جلسه شورای اسلامی این کلانشهر در سال جاری بیان داشت: در سال ۹۷، در حوزه مدیریت شهری، فراز و نشیب های زیادی را شاهد بودیم که امیدوارم هر چه سریعتر با ورود شهردار منتخب رشت، نقص های وارده جبران شود.
سیدامیرحسین علوی با تاکید بر این مطلب که بایستی در سال ۹۸ شاهد مدیریت محلی موفقی باشیم، اظهار داشت: با تقویت و عزم جدی همکاران در مجموعه شهرداری و شورا بایستی شاهد رونق مناسب در کلانشهر رشت باشیم.
وی درباره پرداخت حق و حقوق نیروها در مجموعه شهرداری رشت خاطر نشان کرد: ضروریست تا سرپرست شهرداری رشت در تک تک پرداختی ها نظارت داشته باشد، بایستی حق کارگران نیروهای حجمی و خدماتی شهرداری این کلانشهر تا پایان سال پرداخت شود.
وی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه سوری بیان داشت: برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری اطلاع رسانی های لازم از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انجام گرفته و برای خدمات رسانی احتمالی آمادگی لازم از سوی این سازمان وجود دارد.
سخنگوی شورای اسلامی و رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز در این جلسه از آمادگی کامل آتش نشانان برای ارائه خدمات احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
فاطمه شیرزاد در تشریح اقدامات در کلانشهر رشت برای استقبال از بهار اظهار داشت: لکه گیری آسفالت، حذف کلیه زوائد بصری و چیدن سفره هفت سین در ورودی های شهر و … از جمله این اقدامات است.
رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت، ۱۱ عضو دارد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید