تاریخ: ۱۰:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۰

تیم تکواندو یزدان نماینده گیلان در آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور جام خلیج فارس ، یک پیروزی و یک شکست کسب کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با انجام هفته های اول و دوم در تهران آغاز شد که تیم یزدان نماینده گیلان برابر شهرداری ورامین مغلوب و مقابل تیم فرمانیه پیروز شد.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم تکواندو یزدان گیلان در هفته اول این دوره از رقابت ها به مصاف تیم تکواندو شهرداری ورامین رفت که در نهایت با نتیجه شش بر دو مغلوب حریف خود شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه ، علی قلی پور در وزن پنجم و امیررضا نیک سیرت در وزن ششم از تیم تکواندو یزدان رشت برابر حریفان خود پیروز و سایر تکواندوکاران مغلوب رقبای خود شدند.

وی بیان کرد: همچنین در هفته دوم این رقابت ها تیم تکواندو یزدان رشت مقابل تیم تکواندو فرمانیه قرار گرفت که در نهایت توانست این حریف خود را با نتیجه پنج بر سه شکست دهد تا اولین پیروزی خود در این مسابقات را تصاحب کند.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: سیدمحراب عبدالله زاده ، راستین خواجوی ، علی قلی پور، مهدی محمدی گواری و رسول کسرایی از تیم تکواندو یزدان رشت در این مبارزه موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست یابند.

به گفته سترگی، رضا یزدان پرست به عنوان سرمربی ، سعید شفیعی به عنوان مربی و  جاوید عاشوری به عنوان سرپرست، این تیم را در هجدهمین دوره لیگ برتر تکواندو کشور همراهی می کنند.

در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی، تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان رشت حضور دارند.

print

پاسخی بگذارید