تاریخ: ۱۵:۰۸ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۱۲۲ فقره تسهیلات تبصره ۱۶ به مددجویان لاهیجان پرداخت شد

معاون فرماندار لاهیجان از پرداخت ۱۲۲ فقره تسهیلات بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه ۹۹ از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان تحت پوشش در شهرستان لاهیجان خبر داد.

فرامرز مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این پرداخت‌ها معادل ۶ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان بوده که از محل بند “ب” تبصره ۱۶ قانون بودجه ۹۹ (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) تامین شده است.

وی اعتبار تخصیص یافته شهرستان لاهیجان در این قانون را معادل ۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) لاهیجان از مجموع اعتبارات تخصیصی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سهم بهزیستی شهرستان نیز ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار لاهیجان با بیان اینکه ۲۳۷ فقره پرونده واجد شرایط دریافت تسهیلات با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان به بانک های عامل شهرستانی ارسال شده است، گفت: قانون مهلت زمان پرداخت تسهیلات را تا پایان آذرماه عنوان کرده است.

مصطفوی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی با مدیرکل بهزیستی استان مقرر شد تا با شناور شدن پرداخت تسهیلات این حوزه، اعتبارات باقیمانده نیز در موعد مقرر به بانک ها معرفی گردد.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید