تاریخ: ۱۹:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
۲۳ واحد صنفی متخلف در آستارا پلمپ شد

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از پلمپ ۲۳ واحد صنفی متخلف و معرفی صاحبان آنها به تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادشمال ،سرهنگ محمد نمازی  گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی، این واحدها را به دلیل رعایت نکردن قوانین صنفی، فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۳۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته و از ۵۰ واحد صنفی به دلیل تخطی قانون، تعهد کتبی اخذ شده و در صورت تکرار تخلف به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی به تعدادی واحد صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، ساعت کار، نصب دوربین مدار بسته و اصول حفاظتی پیشگیری از سرقت تذکر دادند.

شهرستان آستارا دارای پنج هزار واحد تجاری است و اغلب آنها در بازار ساحلی متمرکز شده است.

** طرح مردم یاری مرزبانی در آستارا اجرا شد

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی این شهرستان روز یکشنبه گفت: روز گذشته ۴۰ نفر از اهالی مرزنشین روستای مشند، از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان طرح مردم یاری مرزبانی بهره مند شدند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان آستارا در اجرای این طرح با مرزبانی همکاری کرد و برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت به مرزنشینان و مناطق دور افتاده از هدف‌های هنگ مرزی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید