تاریخ: ۲۲:۲۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۳۲۲ میلیون لیتر بنزین امسال در گیلان صرفه جویی شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: طی یازده ماه گذشته با جایگزینی سی ان جی به عنوان سوخت پاک و ارزان با بنزین ۳۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

کوروش بالادست عصر چهارشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه سی ان جی در استان طی این مدت یک میلیون متر مکعب بود ، افزود : این  ۳۲۲ میلیون لیتر بنزین در ۳۸ جایگاه ۲ منظوره و ۶۲ جایگاه تک منظوره توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه سی ان جی  در کشور ، گفت : گیلان با داشتن ۱۰۰ جایگاه فعال از لحاظ تعداد جایگاه های توزیع سی ان جی  رتبه ششم کشور را دارد .

وی همچنین در ادامه سخنانش؛ از اختصاص سهمیه الکترونیکی نفت سفید اسفند ماه به میزان هر خانوار ۲۱۰ لیتر ، در کارت بانکی سرپرستان خانوارهای بی بهره از گاز طبیعی  و همچنین ساکنان مناطق سخت گذر استان  خبر داد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: این سهمیه الکترونیکی نفت سفید ،  تا پایان ماه جاری قابل دریافت است.

حدود ۱۸ هزار خانوار در گیلان مصرف کنننده نفت سفید هستند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در مجموع دارای ۱۶ شهرستان و ۵۲ شهر و افزون بر دو هزار و ۵۰۰  روستا است.علاوه بر برخورداری تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی تا کنون به ۲ هزار و ۳۵ روستا نیز گازرسانی شده است. شرکت گاز گیلان در حال حاضر افزون بر یک میلیون و ۱۱۰ هزار مشترک شهری و روستایی را تحت پوشش دارد.

print

پاسخی بگذارید