تاریخ: ۲۰:۳۵ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
۳۸۷ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۸۷ میلیارد تومان از بدهی به مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت استان پرداخت شد.

دکتر جشمید محمدی روز یکشنبه در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان و دیدار با رئیس و پرسنل این مجموعه اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و ۶۴۰ مرکز از جمله مطب، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه و مراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی پرداخت مطالبات طرف های قرارداد را از دغدغه های سالیان گذشته عنوان و تصریح کرد : مطالبات سال های گذشته مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت گیلان تسویه شده و امسال نیز در پرداخت مطالبات در نقطه مطلوبی قرار داریم.

محمدی با بیان اینکه بیمه سلامت گام های خوبی در راستای صیانت از بیمه شدگان برداشته خاطر نشان کرد: در این راستا صیانت از حقوق بیمه شدگان جز اولویت های کاری ما در بیمه سلامت استان گیلان است.

وی با اشاره به افزایش پوشش بیمه سلامت و اینکه محدودیت های پذیرش بیمارستان ها برداشته شده، اضافه کرد: تمام افراد فاقد پوشش بیمه ای می توانند تا پایان سال از بیمه همگانی بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در نسخه نویسی الکترونیک جزء استان های پیشتاز هستیم، اظهار داشت: طرح کشوری نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مطب ها و مراکز طرف قرارداد نقش مهمی در کمک به ارایه خدمات بهتر و آسان تر به بیمه شدگان دارد از طرفی پرداختی ها به مجموعه ها و پزشکان طرف قرارداد به موقع، منظم تر و سریع تر انجام می گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیان داشت: مقدمات کار نظام ارجاع و پزشک خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شده و از برنامه ها است.

بر اساس آخرین آمار؛ یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۹۹  نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.

print

پاسخی بگذارید