تاریخ: ۲۳:۱۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
۴۸پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در صومعه سرا بهره برداری شد

۴۸پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه درمانگاه شبانه روزی سردار سلیمانی گفت : خدمت به مردم سرلوحه کار سپاه قرار دارد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه احداث مسکن برای  محرومان با مشارکت کمیته امداد را در دست انجام داریم افزود: سپاه نه تنها در ساخت مسکن محرومان بلکه اخیرا تفاهم نامه ای با شرکت آب فاضلاب برای آب رسانی به مناطق محروم بسته و در اجرای این طرح گام اساسی بر خواهد داشت.
وی با اشاره به سیل اخیر در تالش تصریح کرد: اگر چه ابعاد سیل وسیع نیست اما طی صحبت هایی که با استاندار گیلان داشته ایم سپاه از امروز برای کاهش آلام مردم وارد عمل می شود و در خصوص تامین وسایل منزل آسیب دیدگان از ظرفیت خیرین استفاده خواهد کرد .
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا نیز در حاشیه  این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : در سومین روز از هفته دفاع مقدس درمانگاه و داروخانه شبانه روزی و دو مدرسه ابتدایی مزین بنام  سردار سلیمانی در صومعه سرا به بهره برداری رسید سرهنگ جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح ها برای ۴۲نفر اشتغال ایجاد شده است افزود:
برای افتتاح درمانگاه و داروخانه شبانه روزی که دارای بخش دندانپزشکی است   و دو مدرسه افزون بر ۲میلیارد ۵۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .
وی افزود: برای احداث ۱۹ واحد مسکن محرومین و ۲۵ پایگاه بسیج در مجموع ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان دیگر  اعتبار هزینه شده است .

دیدار با خانواده شهدا و گلباران مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بود که با حضور سردار عبدالله پور در شهرستان صومعه سرا اجرا شد
همچنین ۴۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند روستاهای کلسر و قاضده به ارزش  ۱۰ میلیون تومان توزیع شد .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید