تاریخ: ۱۳:۰۹ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
۴۹۰ پروژه حوزه برق در مازندران افتتاح می‌شود

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری اعلام کرد که همزمان با هفته دولت ۴۹۰ پروژه برق‌رسانی و توسعه شبکه توزیع در منطقه گلوگاه تا آمل افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، محمد حسین اسدی گرجی افزود: برای بهره برداری این پروزه ها بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات و تسهیلات دولتی هزینه شد.

وی اولویت شرکت توزیع برق و وزارت نیرو را اتمام پروژه های نیمه تمام اعلام کرد و گفت: تمامی پروژه های هفته دولت امسال افتتاحی است و سعی شده تا اتمام پروژه های نیمه تمام ، طرح جدیدی برنامه ریزی نشود.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران تامین برق روستاهای بدون برق، رینگ و اتصال خطوط شبکه توزیع و احداث شبکه‌های جدید شهری و روستایی را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال اعلام کرد و افزود : اصلاح و بهینه‌سازی خطوط انتقال انرژی و همچنین نصب تجهیزات مدرن در مناطق شهری و روستایی از دیگر پروژه های شبکه توزیع است که در جلوگیری از قطعی‌های زمان اوج مصرف و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار موثر خواهد بود.

وی گفت : فاز نخست نیروگاه هفت مگاواتی در شهرستان جویبار و نیروگاه سه مگاواتی در قائمشهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهم ترین پروژه هایی هستند که هفته دولت بهره برداری می شود و می تواند کمبود انرژی در زمان پیک مصرف را در این مناطق را جبران کند.

مازندران دارای ۲ شرکت توزیع برق است که شرکت توزیع برق مازندران به مرکزیت ساری با یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک ۷۰ درصد انرژی استان را مصرف می کند.

print

پاسخی بگذارید