تاریخ: ۱۲:۵۷ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: ۵۵ نفر در این استان نامزد انتخابات استانی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت شده اند.

علیرضا نوروزی بهمبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه صلاحیت این افراد تا ۱۵ اسفند ماه بررسی و اعلام می شود، گفت : سهامداران سهام عدالت به روش غیرمستقیم می توانند از بین این افراد در روز انتخابات استانی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت، پنج نفر را برگزینند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که صلاحیت آنها تایید و اعلام می شود تا بیستم همین ماه برای تبلیغات از طرق مختلف از جمله صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی فرصت دارند ضمن اینکه از بیستم اسفندماه نیز روزی برای برگزاری انتخابات شرکت استانی سهام عدالت در نظر گرفته می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان اضافه کرد: افرادی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند، برای شرکت در انتخابات هیات مدیره شرکت های استانی سهام عدالت باید حتما در سامانه سجام “سامانه جامع اطلاعات مشتریان” ثبت نام کرده باشند.

وی بیان داشت: تاکنون حدود ۶۸۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۰۷ نفر که روش غیرمستقیم را در استان گیلان برگزیدند در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از بقیه نیز درخواست می شود که در این سامانه نام نویسی کنند.

یک میلیون و ۹۳۱ هزار و ۶۱۵ نفر از جمعیت ۲.۵ میلیونی استان گیلان سهام عدالت دارند.

print

پاسخی بگذارید