تاریخ: ۱۴:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
۵ مدال ارمغان دوندگان گلستان از جام کازانف قزاقستان

دوندگان گلستان، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی کازانف قزاقستان را با کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز به پایان رساندند.

امروز یکشنبه و در دومین روز این رقابت‌ها در شهر آلماتی قزاقستان، دوندگان گلستان به سه مدال برنز دیگر دست یافتند.

آیلین بابکی در ماده پرش ارتفاع با عبور از مانع ۱.۷۵ متری به مقام سوم دست یافت و به مدال برنز رسید. در ماده ۱۰۰ متر بانوان حمیده اسماعیل نژاد با رکورد ۱۲.۱۱ ثانیه به مقام سومی رسید و مدال برنز گرفت.

تیم امدادی ۴ در ۱۰۰ متر بانوان ایران نیز با ترکیب حمیده اسماعیل نژاد، الناز کمپانی، آیلین بابکی و جواهر زمانی با ثبت رکورد ۵۰.۶۳ ثانیه به مدال برنز دست یافتند.

در ماده پرش سه گام مردان سید مبین مداحی با پرشی به طول ۱۵.۴۸ متر چهارم شد و حمیدرضا کیا دیگر پرنده منتخب ایران نیز با رکورد ۱۵.۲۸ متر در جایگاه پنجم ایستاد.

در ماده پرش سه گام بانوان نیز جواهر زمانی با ثبت رکورد ۱۰.۲۴ متر به مقام پنجمی رسید.

الناز کمپانی در ماده ۱۰۰ متر با مانع از دور مقدماتی با زمان ۱۴.۰۱ ثانیه ضمن بهبود رکورد ملی فینالیست شد و در مرحله نهایی نیز به ثبت رکورد ۱۴.۱۳ به عنوان چهارمی دست یافت.

روز گذشته نیز رضا مقدم در پرتاب چکش با رکورد ۷۲.۳۷ متر به مدال طلا دست یافت و حمیده اسماعیل نژاد نیز در ماده ۲۰۰ متر با زمان ۲۴.۸۶ ثانیه به مدال نقره رسیده بود.

سید هادی مداحی، حمیدرضا کیا، جواهر زمانی، آیلین بابکی، سمانه کوهکن و الناز کمپانی دیگر ورزشکاران گلستان در این مسابقات بودند.

در این مسابقات دوندگانی از کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، اوکراین، تاجیکستان، هند، ترکمنستان، گرجستان و بلاروس حضور داشتند.

تیم گلستان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با ۱۳ ورزشکار در رشته‌های دو سرعت صد متر، دویست متر، چهار صد متر، چهارصد متر با مانع، چهار در چهارصدمتر، چهار در صد متر، صد و ده متر با مانع، هشتصد متر، هزار و پانصد متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه و پرش با نیزه در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

مسابقات بین المللی کازانف از مهمترین مسابقات بین المللی رشته دوومیدانی است که مدال آوری در آن بخشی از سهمیه حضور در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

print

پاسخی بگذارید