تاریخ: ۲۱:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
۶ بازیکن باشگاه‌های مطرح به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوستند

مدیر رسانه‌ای باشگاه شهرداری آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول کشور، با ۶ بازیکن باشگاه‌های مطرح کشور به مدت یک سال قرارداد بست.

محمد اشجعی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حامد آقایی مدافع سابق باشگاه پرسپولیس، پاس همدان و فرنزیونایتد مالزی، مازیار فقیه عبداللهی بازیکن سابق باشگاه استقلال تهران و شهرداری نوشهر، محمد حق پرست بازیکن سابق آنتالیا اسپور ترکیه و ملوان انزلی، علیرضا سلیم پور بازیکن سابق شهرداری تبریز، آرمین منفرد دوست بازیکن سابق فجر سپاسی شیراز و داماش گیلان و امیر قلم آرا بازیکن سابق ملوان انزلی به تیم شهرداری آستارا پیوستند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در روزهای گذشته در بازی برابر نفت مسجد سلیمان به نتیجه ۲ بر ۲ و در بازی برابر استقلال تهران به نتیجه یک بر یک دست یافت و هرچند نتیجه دیدارهای تدارکاتی مهم نیست اما برای رساندن بازیکنان به آمادگی بدنی و روحی و شناخت نقاط قوت و ضعف تیم اهمیت دارد.

اشجعی گفت: بازی های تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول از آذرماه آغاز می شود و در دوم آذر مهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر و نهم و پانزدهم آذرماه به ترتیب میزبان فجر سپاسی شیراز و مس کرمان خواهد بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت مرحله پلی ‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشور با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی، پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

print

پاسخی بگذارید