تاریخ: ۲۱:۳۴ :: ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
۹۰درصد مشاغل خسارت‌دیده از کرونای سیمرغ تسهیلات دریافت کردند

فرماندار سیمرغ از پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به متقاضیان آسیب‌دیده از این ویروس خبر داد و گفت : تقریبا ۹۰ درصد فعالان اقتصادی خسارت دیده تسهیلات کرونایی خود را دریافت کرده‌اند.

مجتبی حبیب‌نژاد روشن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشترین متقاضیان زیان دیده از شیوع ویروس کرونا را فعالان واحدهای صنعتی و کشاورزی عنوان کرد و افزود: در حوزه کشاورزی از ۱۵ متقاضی ۱۳ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند و بقیه هم تمایلی به دریافت تسهیلات نداشته‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت هم با تعامل و همکاری بانک‌های عامل بیش از ۹۰ درصد متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند و پرونده بقیه هم تشکیل شده که بزودی تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل تعداد مراجعین به بانک‌های عامل کم بود ، گفت : طبق مصوبه دولت هیچ‌گونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود ندارد اما برخی از مراجعین از گرفتن تسهیلات صرف‌نظر کردند.

حبیب‌نژاد با اعلام اینکه از ابتدای تیر ماه امسال تاکنون علت یابی بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است ، گفت : در بررسی‌های صورت گرفته از ۳۳ بیمار کرونایی ۱۳ نفر از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به دلیل برگزاری جلسات خانوادگی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اعلام اینکه علت ابتلای پنج نفر از بیماران شرکت در تجمعات دیگر بود ، افزود : سه نفر از بیماران نیز به دلیل ارتباط شغلی و سه نفر هم به دلیل حضور در اماکن عمومی و باقی افراد نیز در محییط ها و تجمعات متفرقه به این ویروس مبتلا شده اند.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان گفت: هم اکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا این شهرستان در مراکز بیمارستانی بستری هستند.

print

پاسخی بگذارید