گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۸:۳۲ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
۹۷ مورد تخلف نانوایی های آستانه اشرفیه شناسایی شد

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه از شناسایی ۹۷ مورد تخلف نانوایی های این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

محمدرضا حامیان روز یکشنبه  در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به اینکه این تعداد تخلف طی اجرای ۷۷۶ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره شناسایی شده افزود: نانوایی های متخلف در این بازرسی های نظارتی به پرداخت بیش از ۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۹۳ واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فعالیت دارند افزود: از ابتدای امسال تاکنون  تعداد ۳ هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت این منطقه از واحدهای صنفی فعال صورت گرفته است.

به گفته حامیان،  در این بازرسی ها تعداد ۳۳۲ مورد تخلف صنفی شناسایی و متخلفان به پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند ، ضمن آنکه طی این مدت تعداد ۱۴۲ گشت مشترک نیز با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی در این شهرستان انجام شده است.

وی همچنین یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۱۴ گزارش مردمی نیز از طریق تلفن ۱۲۴ به بازرسان این اداره اعلام و  سریعا نسبت به بررسی مشکلات و مسائل عنوان شده از سوی مردم اقدام شده است.

حامیان  با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان همچنان تداوم خواهد یافت ،  اظهار داشت: این نظارت ها با هدف کنترل بازار در منطقه انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال ۱۱۰ تن سهمیه مرغ منجمد به این شهرستان اختصاص یافته اظهار داشت: از این میزان ، ۹۲ تن مرغ منجمد جذب و به مصرف کنندگان عرضه شده و جذب ۱۸ تن مرغ منجمد نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت: در این مدت ۴ تن سهمیه  گوشت قرمز و ۶۳ تن شکر نیز در این شهرستان جذب و توزیع شده  ضمن آنکه ۶۸ تن سهمیه روغن مایع خانوار نیز به این شهرستان اختصاص یافته که از این میزان ۱۵ تن جذب و توزیع شده و جذب  ۵۳ تن روغن صنفی نیز در دست اقدام قرار دارد.

تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی تحت پوشش ۲۱ اتحادیه در شهرستان آستانه اشرفیه واقع در شرق استان گیلان  فعالیت دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندر کیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

print

پاسخی بگذارید