تاریخ: ۱۷:۱۹ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳

عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه نکا افزود: نیروگاه شهید سلمی نکا با حضور در این نمایشگاه توانمندی های کارکنان پر تلاش خود را در مصلی حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نکا به معرض دید عموم گذاشته است.

به گزارش اقتصاد شمال عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه نکا در گفتگو با ما از حضور نیروگاه شهید سلیمی نکا در نمایشگاه ارائه توانمندیها ی چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  خبر دادو افزود: نیروگاه شهید سلمی نکا با حضور در این نمایشگاه توانمندی های کارکنان پر تلاش خود را در مصلی حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نکا به معرض دید عموم گذاشته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه توانمندیها، اقدامات، پیشرفتها و بخشی از قطعات مورد نیاز نیروگاه که در ساله ای اخیر با پیگیری و مدیریت کارشناسان و متخصصان نیروگاه و تکیه بر توان سازندگان داخلی بومی سازی شده است به نمایش گذاشته شد .

عمادی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون و پس از تحمیل تحریمهای ظالمانه 1154 نوع قطعه و به تعداد 44023 قلم قطعات مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور بومی سازی شده است .

گفتنی است  نیروگاه شهید سلیمی نکا به ظرفیت 2214 مگاوات و با تولید بیش از 4 درصد از برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه برق کشور دارد .

موفقيت  نیروگاه نکا در مسابقات تنيس روي ميز وزارت نيرو

مدیر روابط عمومی نیروگاه نکا با بیان اینکه در کنار نمایشگاه توانمندی های این نیروگاه کارکنان آن نیز افتخار کسب می کنند ،افزود: عباس محمودي از كارشناسان شركت مديريت توليدبرق نكا در بخش دو نفره مسابقات قهرماني تنيس روي ميز وزارت نيرو به مقام سوم مشترك دست يافت.

وی تصریح کرد:هجدهمين دوره مسابقات سراسري تنيس روي ميز وزارت نيرو با حضور 148 ورزشكار در سه بخش تيمي، انفرادي و دو نفره به ميزباني شهرستان سرعين استان اردبيل برگزار شد.

عمادی تاکید کرد: در  اين رقابتها و در بخش دو نفره، تيم عباس محمودي از نيروگاه نكا و غلامحسين عباسپور از آذربايجان شرقي به همراه دو تنيسور از آبفاي آذربايجان شرقي و غربي در جايگاه سوم مشترك ايستادند.

گفتنی است  كه در كارنامه عملكرد  ورزشی عباس محمودي در ادوار قبلي اين مسابقات، يك عنوان نائب قهرماني و چهار عنوان سومي بخش انفرادي به چشم مي خورد.

print

پاسخی بگذارید