تاریخ: ۲۳:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
گیلان قهرمان مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور شد

تیم مینی بسکتبال دختران گیلان عنوان قهرمانی مسابقات منطقه یک کشور را کسب کرد.

سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور که با حضور هشت تیم در سنندج جریان داشت، امروز با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

محمد رفیعی افزود: تیم مینی بسکتبال دختران گیلان که با شایستگی به دیدار نهایی این دوره از رقابت ها راه یافته بود، در بازی فینال رو در روی تیم کردستان میزبان این مسابقات قرار گرفت و با برتری برابر این تیم، مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رقابت های مینی بسکتبال منطقه یک کشور، تیم های کردستان، کرمانشاه ، قزوین و گیلان در یک گروه و تیم های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان در گروه دیگر قرار داشتند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه مرحله به نیمه نهایی راه یافتند.

وی بیان کرد: تیم مینی بسکتبال دختران گیلان در مرحله گروهی برابر  تیم های کرمانشاه و قزوین به برتری دست یافت و مقابل تیم کردستان مغلوب شد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد که در این مرحله توانست همدان را با اقتدار و با نتیجه ۸۱ بر ۴۶ شکست دهد تا راهی دیدار فینال شود.

سرپرست هیات بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم مینی بسکتبال دختران گیلان که در مرحله گروهی مغلوب تیم قدرتمند کردستان شده بود، در دیدار نهایی برابر این تیم به پیروزی دست یافت تا با جبران شکست مرحله گروهی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را نیز کسب کند.

رفیعی در ادامه اظهار کرد: تیم مینی بسکتبال دختران گیلان با شایستگی مقام قهرمانی منطقه یک کشور را کسب کردند که این تیم طلایه دار افتخار بسکتبال گیلان بوده تا دیگر تیم های بسکتبال این استان با انرژی بیشتر در مسابقات کشوری حاضر شوند.

رقابت های مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور در چهار منطقه برگزار می شود که در نهایت تیم های برتر هر منطقه با هم رقابت می کنند تا در نهایت چهره تیم قهرمان کشور این دوره از رقابت ها مشخص شود.

print

پاسخی بگذارید