تاریخ: ۲۳:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
استعفای مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت

مسعود حیدری مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از سمت خود استعفاء داد.

سرویس ورزشی اقتصاد گستر شمال،تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشت با ضعف مدیریت و همچنین ضعف کادر فنی به رقابت های لیگ دسته اول سقوط کرد و در این راستا، کیومرث بیات که برای چندمین بار طی چند سال اخیر مالکیت باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفت، مسعود حیدری را به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی کرد تا تمامی امور این باشگاه توسط مدیرعامل انجام شود.

اما حیدری نیز با گذشت چند ماه، از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود استعفاء داد و دیگر حاضر به همکاری با این باشگاه نیست و با توجه به اینکه از شنبه هفته آینده رقابت های لیگ دسته اول آغاز می شود، وضعیت تیم پرطرفدار سپیدرود در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت که بیش از این نمی توانم زیر بار فشار مشکلات باشم و تا امروز نیز، همکاری مناسبی از سوی مسئولان استان با سپیدرود نشده و مشکلاتی که سپیدرود در این سال ها با آن درگیر است و شرایط  بسیار بدی که منجر به سقوط شد، آن را در وضعیت و شرایط نامناسبی قرار داده است.

وی بیان کرد: تغییرات پی در پی علاوه بر اینکه موجب آسیب دیدن جدی به سپیدرود شده ، باعث شده تا صاحبان صنایع و سرمایه تمایلی به سرمایه گذاری در یکی از مهمترین برندهای ورزشی و اجتماعی کشور را نداشته باشند و به همین دلیل سپیدرود که یکی از معدود تیم های خصوصی واقعی کشور است، وقتی نتواند در بخش جذب اسپانسر موفق باشد بدون تردید محکوم به فرجام بد خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که باید فصل جاری در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد، در هفته اول این مسابقات شنبه هفته آینده ۲۶ مرداد ماه باید برابر تیم مس رفسنجان قرار گیرد.

print

پاسخی بگذارید