تاریخ: ۲۳:۴۳ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۳

فرماندار لاهیجان با اشاره به وجود بستر و زمینه‌های متعدد در این شهرستان برای سرمایه‌گذاری، خواستار نقش‌آفرینی موثرتر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی این بسترها شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سیداسماعیل میرغضنفری روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت اظهار داشت: ممکن است در برخی فضاها ، سرمایه گذاران دلهره داشته باشند ولی در لاهیجان، تعامل مناسبی بین دستگاه های اجرایی و قضایی وجود دارد.

وی همچنین از کم رنگ شدن جرأت و جسارت از سوی برخی مدیران انتقاد کرد و گفت: لازم است حمایت های بایسته و عملی از مدیران برای اهتمامی بیشتر به توسعه و پیشرفت، صورت گیرد.

فرماندار لاهیجان در بخش دیگری از سخنانش افزود: خبرنگاران، قشر مظلومی هستند چراکه هم از سوی مردم مورد سوال قرار می گیرند و هم ممکن است مورد خطاب مسئولان باشند.

وی ادامه داد: کار خبرنگاری در واقع همچون تیغ است؛ اگر به دست افرادی که صاحب صلاحیت هستند، باشد منجر به نظافت ، زیبایی و اصلاح امور می شود و چنانچه به دست افراد فاقد صلاحیت بیفتد، منجر به ناامیدی خواهد بود و این موضوع، نشانگر حساسیت کار خبر است.

فرماندار لاهیجان با اشاره به ارتباطات جامعه با خبرنگاران افزود: عده ای اعتقاد به کار رسانه ای و خبررسانی دارند از این رو پیوسته، ارتباطات خوبی با خبرنگاران دارند ولی عده ای دیگر، به دلیل شناخت ناکافی از فضای رسانه ای و برخی عوامل دیگر، با این قشر سروکار ندارند.

میرغضنفری تقویت ارتباط با اهالی رسانه و خبرنگاران را موثر و مفید خواند و گفت: معتقدم می توان از این قشر به عنوان بازوی کمکی برای منافع عمومی استفاده کرد و باید این مهم، مورد توجه باشد.

لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان، دفتر مصوب خبری دارد.

print

پاسخی بگذارید