تاریخ: ۲۳:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
اکران ۱۰ فیلم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در گرگان

مسوول انجمن سینمای جوان استان گلستان گفت که ۱۰ فیلم سی و دومین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان از امروز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ در سینما عصر جدید گرگان اکران می شود.

محمدرضا ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکران فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به مدت پنج روز تا چهارم شهریور ماه آینده در گرگان ادامه خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در گلستان اضافه کرد: میزبان ثابت این جشنواره اصفهان است اما از آنجایی که بسیاری از کودکان و نوجوانان تمایل به دیدن فیلم ها دارند تصمیم گرفته شد همچون دیگر جشنواره های داخلی و بین المللی از قبیل فجر اکران همزمان آن در سایر سینماهای کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در اصفهان از ۲۸ مرداد آغاز شد، گفت: برای نخستین بار داوری جشنواره بر عهده کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۵ سال است که از جمله داوران در استان گلستان می توان به آیدا رحیمی، فادیا هزارجریبی و عرشیا قلیش لی اشاره کرد.

ملک زاده اضافه کرد: بنیامین، داستان‌ های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست و سه نفر، اینجا خانه من است، منطقه پرواز ممنوع، غرغرو وارد می‌ شود و تورنادو فیلم هایی است که قرار است در گرگان اکران شود.

وی گفت: در اولین روز اکران ساعت ۱۷ امروز فیلم داستان های باغ جادویی به کارگردانی آنتون کرینگز و آرتود بورون و ساعت ۱۹ هم پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی اکران خواهد شد.

وی افزود: فردا /جمعه/ اول شهریور ۹۸ هم فیلم های جزیره گنج و قطار آن شب به ترتیب به کارگردانی حمیدرضا لوافی و حمیدرضا قطبی اکران می شود و دوم شهریور شاهد اکران پویانمایی جوانمردان به کارگردانی علی احمدی و فیلم بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری خواهیم بود.

ملک زاده یادآور شد: در سوم شهریور که چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گرگان است، فیلم های اینجا خانه من است به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر نمایش داده می شود.

مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در گلستان گفت: در روز آخر هم شاهد اکران فیلم های غرغر وارد می شود و تورنادو به کارگردانی آندرس کونوریه و سیدجواد هاشمی خواهیم بود.

print

پاسخی بگذارید