گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱:۳۸ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
۴۰۸ نفر در بخش آب کشور استخدام می شوند

حاج رسولی ها گفت: بخش آب کشور ۴۰۸ نفر نیروی جدید از طریق آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی استخدام و جذب می کند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از وزارت نیرو (پاون)، محمد حاج‌رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: پیرو تایید سند برنامه نیروی انسانی صنعت در سال ۹۷ و پیگیری‌های به‌عمل آمده از سازمان اداری و استخدامی کشور، ۴۰۸ نفر سهمیه استخدامی به این بخش تخصیص یافته است که پس از تعیین سهمیه استان‌ها بر اساس راهبرد‌ها و اولویت‌های بخش آب، شرایط احراز تحصیلی مشاغل و تعیین سهمیه‌های خاص (ایثارگران و معلولان)، نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته اول مهرماه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام از طریق سازمان سنجش کشور انجام می‌شود، افزود: طبق برنامه، اواخر آبان‌ماه امسال آزمون برگزار و پس از اعلام نتایج اولیه، در چارچوب ضوابط مربوطه، مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد که امیدواریم تمامی اقدامات تا پایان سال انجام و زمینه بکارگیری نیرو‌های جدید از اوایل سال ۱۳۹۹ فراهم شود.

حاج‌رسولی‌ها ایجاد فرصت برابر و عدالت استخدامی، فراهم شدن زمینه فضای رقابتی در شناسایی و انتخاب بهترین سرمایه‌ها و طی کردن فرآیند قانونی را از اصول حاکم بر آزمون آتی و بکارگیری نیروی انسانی در بخش آب عنوان کرد.


مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه گفت: از آنجایی‌که رویکرد اصلی بخش آب در جذب و ساماندهی نیروی انسانی، تقویت حوزه‌های تخصصی مدیریت منابع آب است، بیش از ۷۵ درصد از سهمیه استخدامی به مشاغل اختصاصی به‌ویژه در حوزه حفاظت و بهره‌برداری منابع آب و تقویت واحد‌های شهرستانی تخصیص یافته است.

وی در خاتمه از تمامی فارغ‌التحصیلان برتر واحد‌های دانشگاهی کشور دعوت کرد تا در فراخوان آتی استخدام صنعت آب شرکت کنند تا زمینه ارتقای درجه حرفه‌ای صنعت و انجام مؤثرتر وظایف این بخش فراهم شود.

print

پاسخی بگذارید