تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مربی داماش: بازی بسیار سختی برابر استقلال خوزستان داشتیم

مربی تیم فوتبال داماش گفت: بازی بسیار سختی را برابر استقلال خوزستان داشتیم ولی پیروز میدان شدیم.

افشین چاووشی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش و استقلال خوزستان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همان طور که درطول هفته پیش بینی می کردیم ، بازی بسیار سختی را برابر استقلال خوزستان پیش رو داشتیم اما خوشبختانه توانستیم در این دیدار سخت پیروز شویم.

وی افزود: البته بازی ما دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول نتوانستیم تمام توانایی های خود را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم تسلط بهتری نسبت به بازی داشتیم و توانستیم در همان اوایل این نیمه، به گل برتری نیز دست یابیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار تمامی بازیکنان زحمات خود را کشیدند و همه تلاششان را انجام دادند تا توانستم تیم خوب استقلال خوزستان را شکست دهیم و از همه آنان رضایت داریم.

مربی داماش به تیم استقلال خوزستان نیز اشاره و بیان کرد: استقلال خوزستان تیم بسبار خوبی است و سهراب بختیازی زاده سرمربی این تیم نیز مربی خوبی است که تیم خود را به شکل مطلوبی آماده کرده و به طور حتم استقلال خوزستان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج بهتری را کسب خواهد کرد.

چاووشی خاطرنشان کرد: به هرحال خوشبختانه توانستیم در این دیدار سخت پیروز شویم و هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و امیدوارم که بازیکنان داماش در دیدارهای آتی نیز همینگونه ظاهر شوند تا یکی از تیم های مدعی رقابت های لیگ دسته اول باشیم.

تیم های فوتبال داماش و استقلال خوزستان عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با ۱۴ امتیاز در مکان نهم و استقلال خوزستان نیز با ۱۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

print

پاسخی بگذارید