تاریخ: ۲۳:۴۶ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
سرمربی جدید سپیدرود رشت گفت: از پیروزی در دربی رشت خوشحال نیستم

سرمربی جدید سپیدرود رشت گفت: از پیروزی در دربی رشت خوشحال نیستم و زمانی خوشحال می شوم که این تیم سهمیه خود را در لیگ حفظ کند.

سهیل حق شناس شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی این دو روزی که به عنوان سرمربی انتخاب شدم، نتوانستیم از لحاظ تاکتیکی با بازیکنان زیاد کار کنیم و به همین دلیل انتظار زیادی نیز نداشتیم.

وی افزود: البته به کمک سایر کادرفنی و همچنین آقای جلال چراغپور مدیرفنی این تیم، تاکتیکی را اتخاذ کردیم که از فضاهای خالی تیم داماش استفاده کنیم که در نهایت نیز موفق به این امر شدیم و هر سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

وی بیان کرد: از بازیکنان خود نیز با تمام وجودم تشکر می کنم چون همه آنان با تمام توان خود و به خاطر طرفداران و پیشکسوتان سپیدرود در این دیدار ظاهر  و سرانجام نیز پیروز شدند و از طرفداران نیز تقاضا دارم که تیم خود را تا پایان مسابقات حمایت کنند.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: البته از کسب پیروزی در دربی رشت خوشحال نیستم چون زمانی خوشحال خواهم شد که سپیدرود بتواند در بازی های باقی مانده نتایج لازم را کسب و در لیگ دسته اول ماندگار شود.

کاپیتان اسبق تیم سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به تیم فوتبال دامش گیلان نیز تبریک می گویم که در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد و این تیم نیز از بازیکنان و کادر فنی خوبی نیز تشکیل شده و به هیچ وجه جایگاه کنونی زیبنده این تیم نیست و امیدوارم که داماش نیز بتواند در بازی های باقی مانده نتایج خوبی را کسب و در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی تصاحب کند.

وی خاطرنشان کرد: البته از  حضور این دو تیم که بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند بسیار خوشحالم اما از جایگاه این دو تیم پرطرفدار در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول بسیار ناراحتم و متاسفم که هم اینک این دو تیم پرطرفدار رشتی جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارند.

وی در خاتمه اظهار کرد: به هرحال از بازیکنان سپیدرود رشت تشکر و قدردانی می کنم که با تمام وجود در این دیدار ظاهر شدند و اگر بازیکنان در بازی های آینده نیز همانند این دیدار ظاهر شوند، به طور حتم در مقابل سایر حریفان نیز پیروز خواهیم شد و سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ می کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان شنبه شب در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دربی رشت در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیش از این  بازی و تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

print

پاسخی بگذارید