گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۳۴ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت که ۹۶ طرح تولیدی و اقتصادی هفته دولت امسال در استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور هزینه اجرای این طرح را حدود ۲۷۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که با بهره برداری از آنها برای ۲ هزار و ۸۶۳ نفر شغل ایجاد می شود.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مداوم برنامه جهش تولید در استان از سوی فرمانداران ، گفت : توسعه زراعت چوب ، تکیه بر اقتصاد دانش بنیان ، اجرای اسکله های چند منظوره ، اتمام ۹ نیروگاه مقیاس کوچک و تکمیل ساخت پایانه های صادراتی از جمله مهم ترین برنامه های جهش تولید در استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خیریانپور از توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی ، احیاء آب بندان ها ، فرش و صنایع دستی و بومگردی و گردشگری ، اصلاح نژاد دام ، پتروشیمی ، شهرک یکهزار هکتاری ، احیاء واحدهای صنعتی و تولدی راکد و خارج کردن ۱۳۹ واحد تکمیلی بانک ها و احیاء و فعال سازی این واحدها به عنوان دیگر برنامه های جهش تولید در مازندران یاد کرد.

وی گفت : ما ۲۸ عنوان از طرح های اقتصادی استان را چهار هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان و اشتغال حدود پنج هزار و ۹۷۸ نفر که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند احصاء کردیم که امکان اتمام و افتتاح تا پایان امسال را دارند و فرمانداران باید در این خصوص از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

print

پاسخی بگذارید