گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۲:۴۰ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۹

همزمان با دهه وقف با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هزار و ۱۰۰ بسته کمک مومنانه، هزار و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۲هزار و ۲۰۰ اطعام حسینی از محل موقوفات و کمک خیرین بین نیازمندان آملی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، همزمان با دهه وقف با حضور حجت الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان، امام جمعه آمل، فرماندار آمل و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل هزار و ۱۰۰ بسته کمک مومنانه، هزار و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۲هزار و ۲۰۰ اطعام حسینی از محل موقوفات و کمک خیرین بین نیازمندان آملی توزیع شد.
در مجموع ۴هزار و ۴۰۰ بسته با هدف کمک به خانواده‌های کم برخوردار و کم توان مالی در تأمین بسته‌های معیشتی، اشتغال، تأمین جهیزیه در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت اداره اوقاف و امور خیریه آمل اهدا شد.
*فعالیت اوقاف با رویکرد خدماتی
حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در این مراسم با اشاره به اینکه اوقاف با رویکرد جدید خدماتی ظاهر شده است، گفت: تهیه دستگاه‌های سی تی اسکن و تنفسی بیمارستان از اقدامات خوب ما بود، در بحبوحه مشکلات کرونایی کارکنان اوقاف برای سلامت جامعه پای کار بودند.
وی افزود: اداره اوقاف استان در بحث دارو و درمان و سلامت جامعه برنامه‌ها و کمک‌های خوبی داریم، از جوانان می‌خواهیم که در راه علوم روز و دانش‌بنیان جدید قدم بردارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اضافه کرد: در بحث رزمایش کمک مومنانه نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته معیشتی با بهترین لوازم در اختیار مردم قرار گرفته است.
print

پاسخی بگذارید