تاریخ: ۲۳:۰۵ :: ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پیروزی را به هواداران واقعی رایکا تقدیم می‌کنم

سرمربی رایکا بابل پیروزی مقابل گل ریحان البرز را به هواداران واقعی رایکا تقدیم کرد.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم گل ریحان البرز،گفت: بازی بسیار سختی بود، چون با تیمی بازی داشتیم که از بازیکن‌های جوان و با انگیزه خوبی برخوردار بود و با دوندگی بالا سعی داشتند دروازه خود را بسته نگه دارند.

او افزود: با اینکه با تلاش بچه‌ها بازی مورد پسندی را در هفته‌های گذشته ارائه دادیم، ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم به همین خاطر فشار زیادی روی تیم ما بود و یک گل غافلگیرانه را دریافت کردیم و با استرسی که در بچه‌ها وجود داشت نتوانستند از پنالتی و موقعیت‌های به دست آمده در نیمه اول استفاده کنند.

دست نشان گفت: با توجه به کمبود مهاجم مجبور بودیم به بازیکن‌هایی که هنوز به آمادگی صد درصد بازی نرسیدند و بازیکن‌هایی که مصدوم هستند مثل امیرمحمد منصف که به لطف خدا توانست گل پیروزی را به ثمر برساند و همین طور علی خسرونژاد بازی بدهیم.

سرمربی رایکا گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خیلی سخت است که در خانه خود از تیم حریف عقب بیفتی، ولی به بازی برگردی و به پیروزی برسی، به همین خاطر به همه بازیکنانم و هوادارانی که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند تبریک می‌گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان

print

پاسخی بگذارید