گروه: آرشیو / مذهبی
تاریخ: ۹:۲۹ :: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
وقف زمین برای ساخت خانه ۲۶ واحدی برای سکونت زوج‌های جوان در بابلسر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر گفت: پدر روحانی شهید مهدی پورهاشم به نیت ساخت خانه ۲۶ واحدی برای سکونت موقت زوج‌های جوان زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱۷ مترمربع را وقف کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مهدی یوسف‌تبار از وقف جدید در بابلسر خبر داد و گفت: واقف خیراندیش قاسم پورهاشم ؛ پدر روحانی شهید مهدی پورهاشم به نیت ساخت خانه ۲۶ واحدی برای سکونت موقت زوج‌های جوان زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱۷ مترمربع را وقف کرده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین ۷۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بوده است، افزود: این وقف، دومین وقف این پدر شهید بوده است که نخستین وقف آن، زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع برای ساخت دفتر و خانه امام جمعه بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر اضافه کرد: درحال حاضر خیران مشغول ساخت بنای این موقوفه هستند که در این مدت کوتاه از پیشرفت خوبی هم برخوردار بوده است.
این مسئول به کارکردهای مختلف وقف و در زمینه رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر، خاطرنشان کرد: درخواست ما از عزیزانی که تمکن مالی دارند این است که با وقف هم دستگیر افراد بی‌بضاعت جامعه باشند و هم باتوجه به شرایط اقتصادی با ورود در زمینه وقف نسبت به ماندگار کردن اموال خود اقدام کنند.

print

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید