تاریخ: ۱۹:۵۱ :: ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در چالوس پرداخت شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس از پرداخت ۱۲میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، عبدالله کیاکجوری روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت که این میزان تسهیلات سال گذشته به ۵۲۶ متقاضی کسب و کارهای خسارت دیده شهرستان پرداخت شد.

وی افزود : پرونده ۶۵ متقاضی دیگر درخواست تسهیلات حمایتی دولت نیز در شعب بانکی های عامل در این شهرستان در مرحله رسیدگی قرار دارد که امیدواریم هر چه زودتر به مرحله پرداخت برسد.

دبیر کارگروه اشتغال چالوس مجموع متقاضیان تسهیلات کرونایی شهرستان را ۵۹۱ نفر اعلام کرد و گفت : از تعداد تعداد ۲۵۵ پرونده مربوطه به مجموعه راه و شهرسازی با مبلغ یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان ، ۱۳۳ پرونده مربوط به مجموعه صنعت ، معدن و تجارت با ۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان ، ۵۷ پرونده مربوط به مجموعه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، هشت پرونده مربوط به مجموعه آموزش و پرورش با ۱۸۳ میلیون تومان ، ۴۴ پرونده مربوط به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه هم مربوط به دیگر دستگاه های شهرستان بوده است.

فرماندار چالوس نیز در این جلسه بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و گفت : هر دستگاه اجرایی با به کارگیری کارشناسان خبره با جدیت پی گیر رفع مشکل سرمایه گذاران باشد تا با فعالیت واحدهای تولید شاهد ایجاد اشتغال در شهرستان باشیم.

سید رسول حسینی افزود : برای رسیدن به اشتغال پایدار در شهرستان باید مدیران دستگاه های اجرایی برنامه محور باشند و طرح ها و برنامه هایی را ارائه دهند تا در یک پروسه زمان بندی کوتاه واحدهای تولیدی به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به حوزه فعالیت بنیاد برکت خواستار اطلاع رسانی مناسب تر به دستگاه ها و تولیدکنندگان برای بهره گیری از ظرفیت این بنیاد شد.

print

پاسخی بگذارید