تاریخ: ۱۹:۰۸ :: ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
روزانه ۲۵۰ تن مرغ گرم در گیلان توزیع می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ گرم از واحدهای صنعتی در استان با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان خبر داد.

فرهاد دلق پوش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  همچنین با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع ۷۹ تن گوشت منجمد داخلی با قیمت کیلویی ۸۰ هزار تومان در استان شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت سهمیه هایی را برای تامین و توزیع اقلام اساسی در استان در نظر گرفته است،  تصریح کرد: یکی از این اقلام روغن پخت و پز، سرخ کردنی و نیمه جامد است که یک هزار و ۱۵۷ تن روغن خانوار  توسط شرکت های پخش  و یک هزار تن روغن فوق العاده ویژه خانوار در استان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد:  همچنین دو هزار و ۱۰۰ تن نیز روغن خوراکی برای  اصنافی همچون قنادی ها پیش بینی شده  است .

وی با اشاره به توزیع شکر برای خانوارهاادامه داد:  ۸۰۰ تن شکر نیز در قالب بسته بندی های یک کیلوگرمی   به قیمت کیلویی هشت هزار و ۷۰۰ تومان در استان تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز استان، حوزه‌های نظارتی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نیز وظیفه پایش نرخ‌ها را دارند.
دلق پوش تصریح کرد:  همچنین بازرسان ما در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گشت‌های مشترکی را با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ستاد کرونا و نیروی انتظامی در سطح واحدهای صنفی دارند تا رعایت  شیوه نامه‌های ابلاغ شده را پایش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در حوزه کالاها و خدمات از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ این سازمان  گزارش دهند.

گیلان دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

print

پاسخی بگذارید