تاریخ: ۲۱:۲۳ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود رشت تایید شد

فرماندار رشت گفت: کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود رشت پس از بررسی و موافقت در کمیته تطبیق در مرحله پرداخت قرار داده شد.

علی فتح اللهی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش ها انجام شد تا در کمترین زمان مصوبه حمایتی شهرداری رشت در کمیته تطبیق تایید و به شورا و شهرداری ارجاع شود تا سپیدرود در این موقعیت حساس بتواند از این کمک مالی استفاده کند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی سپیدرود رشت، این کمک به طور کامل در فرمانداری و در کمیته تطبیق مورد موافقت قرار گرفت تا شرایط پرداخت آن به باشگاه سپیدرود رشت فراهم شود.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: به هرحال از تیم فوتبال سپیدرود رشت حمایت همه جانبه ای خواهیم کرد تا این تیم دوباره به سطح نخست فوتبال کشور بازگردد چون حضور سپیدرود در این رده از فوتبال نه تنها برای رشتی ها و هواداران پر تعداد آن ، بلکه برای جامعه فوتبال ایران نیز خوشایند نیست و همه باید تلاش کنیم تا خیلی سریع این تیم ریشه دار به جایگاه واقعی اش بازگردد.

فتح اللهی تصریح کرد: سپیدرود گنجینه فرهنگی این شهر است و متعلق به شخص خاصی به جز هواداران پرشور این تیم نیست و هرکسی که قدمی در راه کمک به این تیم بر می دارد، قدردانش خواهیم بود و امیدواریم که در پایان این فصل، بازگشت سپیدرود به لیگ دسته اول را جشن بگیریم.

در جلسه عصر چهارشنبه هفته گذشته شورای شهر رشت، هر ۹ نفر عضو حاضر در جلسه با تصویب کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری رشت به تیم فوتبال سپیدرود رشت رای مثبت دادند تا این کمک در زمان کوتاهی به سپیدرود پرداخت شود.

با توجه به این امر و وجود مشکلات مالی فراوان باشگاه سپیدرود، در جلسه هفته گذشته شورای شهر رشت، اعضای این شورا با طرح کمک یک میلیارد تومانی به این باشگاه موافقت کرده و آن را برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال و  پس از آن نیز، این طرح برای موافقت به فرمانداری ارسال شد تا در کمیته تطبیق با ریاست فرماندار مورد بررسی قرار گیرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که ۲ فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر کشور حضور داشت، هم اینک تا پایان هفته هیجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با کسب ۲۷ امتیاز، در مکان چهارم جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.

سپیدرود در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

print

پاسخی بگذارید