تاریخ: ۱۹:۴۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
پایان شکست های سریالی شهرداری آستارا و شکست ملوان از تیم انتهای جدول

هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در حالی برگزار شد که نوار شکست های سریالی شهرداری بندرآستارا با کسب نتیجه مساوی در دربی گیلان قطع اما تیم ملوان بندرانزلی مقابل تیم انتهای جدول متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در یکی از بازی های انجام شده از هفته بیست و پنجم این مسابقات تیمهای فوتبال شهرداری بندر آستارا و چوکا تالش در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که در تمامی دیدارهای دور برگشت خود متحمل شکست شده ، در این دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال چوکا تالش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا نوار شکست های این تیم در دور برگشت قطع شود.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در دور رفت این مسابقات با اقتدار صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل اول را به خود اختصاص داده بود، اما در دور برگشت نتوانست روند رو به رشد و بازی های قدرتمند دور رفت را ادامه دهد.

با توجه به مشکلات مالی و همچنین جدایی سرمربی و چند بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا، این روند ناکامی در بازیهای دور برگشت همچنان ادامه یافت و این تیم در هفت دیدارش در دور برگشت حتی یک مساوی و یک امتیاز نیز کسب نکرد.

اما در دیدار تیم های شهرداری بندر آستارا و چوکا تالش که یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول محسوب می شود، ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تاتیم فوتبال شهرداری بندر آستارا پس از هشت هفته از رقابت های دور برگشت، موفق به کسب امتیاز شود.

البته در این دیدار نیز تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا از حریفش با یک گل عقب افتاد اما در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند که به طور حتم این نتیجه مساوی خانگی نیز برای طرفداران این تیم راضی کننده نیست.

به طور حتم تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا از لحاظ روحی روانی شرایط مناسب و مساعدی ندارد و شکست های متوالی این تیم در دور برگشت تا حد زیادی روی روحیه بازیکنان این تیم تاثیرگذاشته و هم اینک وظیفه مسئولان و کادرفنی شهرداری بندر آستارا این است که این تیم را از لحاظ روحی روانی به شرایط مطلوبی برسانند.

به هر حال نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز، نوار شکست های متوالی شهرداری بندر آستارا را قطع کرد و این تیم امیدوار است که با کسب همین نتیجه مساوی ، امیدوارانه تر در بازی های آتی خود گام به میدان بگذارد.

تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب این نتیجه مساوی برابر شهرداری بندر آستارا توانست از این بازی سخت خارج از خانه یک امتیاز کسب کند و بازنده دربی گیلان نباشد تا شاگردان مهدی پاشازاده امیدوارانه تر در بازی های آینده خود حضور یابند و با کسب نتایج مطلوب ، فاصله خود را از انتهای جدول بیشتر کنند.

چوکایی ها که حدود یک ماه گذشته مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند، طی چند دیدار اخیر تا حدی نتایج قابل قبولی را کسب  و طرفداران این تیم امیدوارند که تیم فوتبال چوکا تالش با هدایت پاشازاده روند رو به رشد خود  را ادامه دهد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، در هفته بیست و پنجم این مسابقات در دیداری خارج از خانه در کرج رو در روی تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز قرار گرفت.

ملوانان که دور برگشت را خوب آغاز کرده بودند، در چند هفته اخیر نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و در این دیدابر نیز برابر تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز متحمل شکست شدند تا فاصله این تیم با صدر جدول بیش از پیش افزایش یابد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتایج ضعیفی که طی چند هفته اخیر کسب کرد، از تیمهای صدر جدولی فاصله گرفت و هم اینک در نیمه دوم جدول رده بندی قرار دارد و فاصله این تیم با صدر جدول به بیش از ۱۰ امتیاز افزایش یافته که این امر سبب می شود تا ملوانان چندان شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و یا حتی کسب سهمیه حضور در لیگ برتر را نداشته باشند.

با این وجود این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول برابر تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا طرفداران پرشور و پرشمار این تیم نیز تا حد زیادی سودای حضور در لیگ برتر را برابر فصل جاری یک رویا تلقی کنند اما امیدوارند که تیم ملوان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول با قدرت حضور یافته و به خصوص در بازی های خانگی برابر حریفانش به پیروزی دست یابد.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با ۳۳ امتیاز در مکان یازدهم ، تیم شهرداری بندر آستارا با ۳۲ امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

print

پاسخی بگذارید