تاریخ: ۲۲:۰۳ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
ستاد مرکزی انتخاباتی رئیسی در مازندران فعال شد

ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران شامگاه امروز شنبه در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا ، در مراسم گشایش این ستاد علی بابایی کارنامی و منصورعلی زارعی نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، علی کریمی نماینده بابل، کمال علیپور نماینده قائمشهر و حاجی‌پور نماینده آمل حضور داشتند.

قائم مقام ستاد مرکزی رئیسی در مازندران در این مراسم گفت : با کمیته‌بندی‌هایی که در ستادهای سراسر کشور داریم و با تعیین وظایف همه تشکل‌ها، کار تبلیغات انتخاباتی را شروع کردیم.
منصورعلی زارعی افزود: باید با تمام تلاش به پیروزی نیروهای انقلاب برسیم و این تلاش باید تا ساعات پایان انتخابات ادامه یابد.
وی گفت : در مازندران مطالباتی داریم که باید پیگیری شود و چه بهتر که این پیگیری از سمت نیروهای انقلاب باشد.

او افزود : مازندران ظرفیت‌هایی دارد که باید به‌کارگیری شود، نباید در این استان کشاورزان و صنعتگران مشکل دارشته و یا معضل بیکاری داشته باشیم.
زارعی گفت : مردم به رسانه‌های بیگانه توجه نکنند. به واسطه آرای مردم باید فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که به مطالبات مردم پاسخ دهد.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب در مازندران هم در این مراسم گفت : در ایام برپایی گام دوم انقلاب هستیم و رهبری در بیانیه تاریخ‌ساز گام دوم پنج چالش را مطرح کردند.
حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود: همگی باید برای مبارزه با پنج چالش فساد، رسیدن به قله نخست تمدن، تغییر در سبک زندگی، مشکلات ادارات و رسیدگی به مستضعفان انقلابی به پا کنیم.

وی گفت : از اکنون  باید مراقب پست‌ها باشیم و تقاضا داریم مسئولیت‌ها فقط بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از هرگونه وابستگی دیگر باشد.

ستاد مرکزی انتخابات این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خیابان شهابی موسوم به ۲۰ متری دوم شروع به کار کرد.

print

پاسخی بگذارید