تاریخ: ۲۲:۱۳ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
واریز ۳۶۸ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی

۳۶۸ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون به حساب آن‌ها واریز شده است.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم تاکنون ۳۱ هزار و ۱۳۵ تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری گردید که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به ارزش ۳۶۸ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال تاکنون پرداخت شده است.

او افزود: به منظور تسهیل در تحویل و فروش گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زحمتکش استان تعداد ۵ مرکز به مراکز سال گذشته اضافه شد و ۲۸ مرکز شامل مراکز خرید ملکی و کارخانه‌های آرد سازی و سیلو‌های بخش خصوصی و مراکز تعاونی روستایی در نظر گرفته شده که بنا به نیاز شهرستان‌ها بازگشایی خواهد شد.

وفائی نژاد گفت: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

او افزود: کشاورزان سطح زیر کشت گندم خود را در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت کنند، زیرا خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: کشاوزران در زمان تحویل محصول کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند تا همکاران مستقر در مراکز خرید در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات کشاورزان و میزان گندم تحویلی و ارسال فایل اطلاعات جهت تسریع در پرداخت وجه توسط دولت اقدام شود.

print

پاسخی بگذارید