تاریخ: ۲۱:۴۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
توفیق خدمتگذاری به اهل بیت در امامزادگان ارزشمند است/ با رای خود مانند خون شهدا از نظام حمایت می‌کنیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شهدا برای انقلاب و حفظ نظام خون دادند و ما وظیفه داریم در انتخابات پیش‌رو با رای خود از نظام حمایت کنیم، گفت: هرکسی توفیق نوکری امام و اهل بیت را ندارد و خدمت به خاندان اهل‌بیت در بقاع متبرکه ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان بهشهر در امامزاده یوسف(ع)، اظهار کرد: برخی از امورات در زندگی تعلقات در دنیا باعث دوری انسان از حجت خداوند و حریم اهل بیت می‌شوند .
وی افزود: البته اینکه انسان گناه کند ولی توبه نکند گناه روی گناه انسان را از جایگاه والا دور می‌کند و نمی‌گذارد به اهل بیت متصل شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اهل بیت سلسله‌وار بهم مرتبط است، اضافه کرد: اینکه عده‌ای نمی توانند نوکری اهل بیت را داشته باشد دلیلش این است که تعلقات دنیایی ارتباطات را با اهل بیت قطع می‌کند.
این مسؤول با اعلام اینکه هرکس توفیق نوکری امام و اهل بیت را ندارد و این مهم توفیقی است که شامل هر انسانی نمی‌شود، تصریح کرد: نوکری اهل بیت به هر کسی نمی‌دهند آنهایی دل بسته هستند و به این حلقه وصل هستند و از آن جدا نخواهند شد.
حیدری با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیان کرد: شهدا برای انقلاب و حفظ نظام خون دادند و ما وظیفه داریم در انتخابات پیش‌رو با رای خود از نظام حمایت کنیم.

print

پاسخی بگذارید