تاریخ: ۲۳:۴۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
اهدای ۸ کامیون گل از مازندران به آستان قدس رضوی

۸ کامیون‌ شاخه گل به نیت امام هشتم از مازندران به حرم مطهر رضوی اهدا شد.

محمداسماعیل امام زاده دبیر کانون خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه جمعی از گلخانه داران استان ۸ کامیون‌شاخه گل به نیت امام رئوف برای تزیین حرم مطهر اهدا کردند، گفت: جمعی از باغداران مازندران نیز به همین نیت٬ هر یک در باغ‌های خود تعدادی از درختان میوه و مرکبات را وقف امام رضا (ع) کردند که  برای این وقف نیز پلاک‌های ویژه به زودی نصب می‌شود.

او  همچنین از فعالیت ۷۶۰ کانون خادم یاری از جمله ۳۶۰ کانون محلی در استان خبر داد و گفت: ۲۰ فعالیت تخصصی در قالب این کانون‌ها در مازندران انجام می‌شود که ارائه خدمات مشاوره ای، مددکاری، اردو‌های جهادی، ازدواج آسان و زیارت اولی‌ها از جمله آن است.

او با اشاره به اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر اولی تاکنون از مازندران به زیارت امام هشتم، گفت: به دلیل شرایط کرونایی با فراهم شدن شرایط مناسب و در صورت مجوز ستاد مقابله با کرونا٬ اعزام زائر اولی‌ها از سر گرفته می‌شود.

امام زاده همچنین از ادامه توزیع بسته‌های حمایتی ویژه محرومان و آسیب دیدگانع از کرونا خبر داد و افزود: بیش از ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی و ۳ هزار بسته غذای گرم تا کنون به همت خیران و خادم یاران در مازندران توزیع شده است.

print

دیدگاه ها بسته شده اند.