تاریخ: ۲۱:۵۰ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
برنامه دولت برای جبران کسری بودجه بزودی اعلام می‌شود

وزیر اقتصاد در خصوص برنامه این وزارتخانه برای جبران کسری بودجه بیان کرد: بزودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، با اشاره به برنامه‌ دولت سیزدهم برای حل مشکل جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس جمهور از وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته‌اند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند و در این راستا ما در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به دنبال طرحی در خصوص ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت است، آیا دولت از این طرح استفاده‌ خواهد کرد، اظهار کرد: اگر نیاز به اخذ اختیارات قانونی در این مورد وجود داشته باشد، حتما از مجلس کمک می‌گیریم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه برنامه این وزارتخانه برای جبران کسری بودجه در سال جاری چیست؟، بیان کرد: بزودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید