گروه: سیاسی
تاریخ: ۷:۴۳ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان با حضور 5 نماینده از شوراهای شهرستان بهشهر برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان و نماینده این شورا در شورای عالی استان انتخاب شدند .

فرماندار بهشهر دراین مراسم با باشکوه خواندن حضور مردم در انتخابات اردیبشهت ماه امسال ؛گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای منتخبین خود را انتخاب کردند  و حالا نوبت  به منتخبان رسیده است که جواب اعتماد مردم را بدهند .

خالق سجادی با بیان اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان اظهار داشت: شوراها تمرین مردمسالاری هستند  و انقلاب اسلامی در این زمینه موفق عمل کرده است .

وی ادامه داد:هنوز به بلوغ سیاسی نرسیدیم و در برخی مناطق رای ها به صورت قومی داده می شود در حالیکه باید به سمتی برود که شایستگی ملاک انتخاب قرار گیرد.

سجادی یادآور شد: شورای شهرستان شورایی مشورتی است که نماینده آن  در شورای عالی استان فعالیت خواهد کرد.

فرماندار بهشهر در خاتمه عنوان کرد: سید کریم میری به عنوان نماینده شورای شهرستا ن بهشهر در شورای استان ،اعظم السادات حسینی به عنوان رئیس شورای شهرستان ،اکبر هاشمی نائب رئیس ،رضا سعیدی به عنوان سخنگو و منشی شورا برگزیده شدند .

یادآور می شود سید کریم میری  در دوره چهارم شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای عالی استان و رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی استان مشغول به فعالیت بوده است.

 

print

پاسخی بگذارید