تاریخ: ۲:۳۱ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و زیرساختی شهرستان رشت

در پنجمین روز از هفته دولت، چند طرح کشاورزی و زیرساختی در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

کارخانه برنجکوبی گیلان مدرن در روستای پشکه بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و طرح تجهیز اراضی روستای شیرایه در بخش کوچصفهان با مساحت ۸۰ هکتار و اعتبار ۵۴۶ میلیون تومان امروز با حضور فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

دو پروژه شهرداری لولمان در بخش کوچصفهان شامل پروژه بلوار پارک ساحلی با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و پروژه بلوار شهید میرزایی با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان و سه پروژه آسفالت راه روستایی در بخش کوچصفهان شامل راه روستایی روستاهای برکاده بالا و لاله دشت با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان و  روستای جیرسرا به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پروژه آسفالت راه روستایی روستای علیسرا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در بخش کوچصفهان به بهره برداری رسید.

یک واحد مسکونی متعلق به یک خانواده دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان رشت نیز با کمک بلا عوض بهزیستی ، تسهیلات بانکی و هزینه شخصی مددجو ساخته شده است.

دو مهد کودک با پذیرش کودکان ۶ – ۲ سال هر یک با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

در هفته دولت امسال، ۶۱۵ طرح و پروژه با هزینه کرد ۳۷۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

از دوم تا هشتم اردیبهشت هفته دولت نام گرفته است.

شهرستان رشت شش بخش شامل مرکزی، خشکبیجار، سنگر، لشت نشا، کوچصفهان و خمام دارد.

print

پاسخی بگذارید