تاریخ: ۱۴:۵۱ :: ۱۳۹۶/۰۸/۱۰

در این مراسم که با حضور مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، پزشکیان نایب رییس مجلس، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، لوح تقدیر از عملکرد بانک مسکن به محمد هاشم بت شکن مدیر عامل این بانک اعطا شد.

در متن این تقدیر نامه از محمد هاشم بت شکن،مدیران و کارکنان دست اندرکار بانک مسکن بابت تلاش های ارزشمند در طرح ضربتی وام ازدواج قدردانی شده است.

بر اساس این طرح که از ابتدای مردادماه تا پانزدهم مهر ماه سال جاری برگزار شد بانک مسکن توانست با پرداخت 38 هزار و 858 فقره وام ازدواج به تمامی تعهدات خود در این طرح عمل نموده و گره ای از گره های جوانان این مرز و بوم باز نماید.

شایان ذکر است در مدت اجرای طرح ضربتی 11بانک کشور توانستند 520هزار فقره وام ازدواج پرداخت کنند و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر است تا پایان سال نیز 600هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز به متقاضیان واجد شرایط توسط شبکه بانکی کشور پرداخت شود.

خاطر نشان می سازد سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی اعطای وام ازدواج از دو ماه به یک ماه، کاهش مدت انتظار دریافت وام از هشت ماه به کمتر از دو ماه، کاهش تعداد افراد متقاضی در صف و تعیین تکلیف تقریبا تمامی متقاضیان قبل از تیر ماه سال 1396 از مهمترین نتایج به دست آمده در این طرح است.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید