جانشین انتظامی استان مازندران خبرداد
تاریخ: ۲۲:۵۰ :: ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
توقیف ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع در بابل

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدموسی حسینی در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه خارج از شبکه و نگهداری غیرقانونی فرآورده‌های نفتی توسط فردی با همکاری فرزندان خود در شهرستان بابل دریافت کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی از خودروی وانت نیسان متهمان، بیش از ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را به تاراج می‌گذارند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهد داد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید