تاریخ: ۱۳:۵۷ :: ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
الو اقتصاد گستر آبان ماه

الو اقتصاد گستر بخشی در «اقتصاد گسترشمال » است که به بازتاب مشکلات مخاطبان این نشریه در استان های شمالی می پردازد در ادامه برخی از مشکلات مطرح شده مخاطبان را با هم می خوانیم.

پایگاه خبری اقتصاد گستر شمال همواره سعی دارد پلی ارتباطی بین شما و مسئولان باشد.

مازندران از استانهایی است که مرکبات فراوانی  در آن تولید می شود اما امسال بسیاری از این مرکبات به خارج صادر شده و حتی در خبرها هم آمده که برخی هم برگشت داده شده من شهروند معمولی که در مازندران زندگی می کنم برای خرید میوه در مضیقه هستم چرا این اتفاق می افتد آیا مسئولان نباید به این فکر کنند که چرا قیمت مواد تولید شده در شهر خود من اینقدر بالاست؟چرا ما باید شاهد این تورم در بخش خوراکی ها و بخصوص میوه ها باشیم.لطفا به عنوان رسانه صدای ما را برسانید .

*ابوالفضل از بهشهر

من به فروشگاههای زنجیره ای مراجعه می کنم می گویند روغن تمام شده است و قفسه ها خالی است یعنی مردم شهر اینقدر روغن می خرند چرا کسی به قیمت روغن نظارت ندارد قیمت مواد خوراکی گران شده اغلب هزینه های ما صرف خورد و خوراک می شود .

* سمانه از گلوگاه

 

من یک دانشجو هستم که هر روز از ساری به قائم شهر می روم کرایه ها بالا رفته و حتی برای اجاره خانه دانشجویی هم دچار مشکل هستیم چرا کسی به فکر ما جوانها نیست .

*مقداد از ساری

 

راههای ارتباطی برای بیان مشکلات شما با پایگاه خبری «اقتصاد گسترشمال » شماره تماس ۰۹۱۹۰۲۱۶۷۴۱ می باشد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید