تاریخ: ۳:۲۳ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

مدیرعامل بانک مسکن شیوه ی تامین مالی مسکن مهر تا قبل از سال 92 را که باعث شد بانک مسکن با بدهی سنگین به بانک مرکزی مواجه شود از جمله مصادیق اشتباهات و انحرافات گذشته عنوان کرد.

مدیرعامل بانک مسکن چهارشنبه در همایش فصلی مدیران بانک مسکن ضمن تشریح ابعاد مختلف سند توسعه ی بانک تا افق 1400 ماموریت های 4 ساله ی پیش رو را تشریح کرد.
محمدهاشم بت شکن، با بیان اینکه بانک مسکن در ابتدای سال 92 در ریل انحرافی قرار داشت، گفت: طی 4 سال گذشته موفق شدیم با اصلاحات بنیادین در سیاست ها و روال نا مناسب گذشته بانک مسکن را به ریل اصلی خود وارد کنیم.
مدیرعامل بانک مسکن شیوه ی تامین مالی مسکن مهر تا قبل از سال 92 را که باعث شد بانک مسکن با بدهی سنگین به بانک مرکزی مواجه شود از جمله مصادیق اشتباهات و انحرافات گذشته عنوان کرد و در عین حال افزود: هم اکنون با توجه به تعیین تکلیف تسهیلات پرداخت شده ی مسکن مهر به شکل خط اعتباری از سوی بانک مرکزی و همچنین دوره ی زمانی مشخص برای استمهال و پرداخت اقساطی آن به بانک مرکزی ، سند بانک مسکن تا 1400 را تدوین کردیم که در قالب آن در سال 1400 بانک مسکن به رهبر نظام تامین مالی مسکن تبدیل خواهد شد.

در این چارچوب 50 درصد از تسهیلات پرداختی به بخش مسکن توسط بانک مسکن به متقاضیان و فعالان این بخش ارایه خواهد شد

print

پاسخی بگذارید