معاون وزیر راه گفت: پروژه آزادراه تهران - شمال تاخیرهایی داشت که پس از واگذاری پروژه به پیمانکاران داخلی این موارد رفع شد و پروژه روی روال افتاد.
به گزارش اقتصاد گستر شمال ،خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور گفت:آزادراه تهران – شمال بزرگترین پروژه راه سازی کشور است و از لحاظ سطح پیچیدگی، پیچیدهترین کارهای مهندسی در این طرح در حال انجام است.
وی ادامه داد:نوع زمین شناسی منطقه با توجه به سازند خاص البرز، یک زمین شناسی پیچیده است که کار را در آنجا دشوار کرده. در گذشته نظراتی بر این بود که از پیمانکار خارجی استفاده کنیم و یکی از دلایل تاخیر واگذاری به نیروهای خارجی بود. بعد از اینکه تصمیم گرفته شد، کار را توسط متخصصهای داخلی انجام دهیم، پروژه روی روال افتاد و طبق زمان بندی منطقه یک و دو به بهره برداری رسید.