طی کردن ۳۵ کیلومتر راه برای انجام امورات بانکی
تاریخ: ۹:۰۸ :: ۱۳۹۶/۰۷/۱۵

امام جمعه صیدون گفت: با اینکه شهر صیدون ۳۰ هزار نفر را در خود جای داده است ولی هیچ بانکی در این منطقه شعبه ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی بهمنی  اظهار داشت: شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک استان خوزستان مشکلات عدیده‌ای دارد که یکی از آنها نبود بانک است.

وی افزود: با اینکه شهر صیدون ۳۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است ولی هیچ بانکی اعم از دولتی و خصوصی در این منطقه شعبه ندارد.

امام جمعه صیدون در پاسخ به این سوال که اهالی این شهر امور بانکی خود را چگونه انجام می‌دهد، گفت: مردم شهر صیدون برای انجام کوچکترین کار بانکی باید به باغملک و یا شهرهای دیگر بروند.

وی تصریح کرد: فاصله شهر صیدون تا باغملک ۳۵ کیلومتر است، هر کس بخواهد کار بانکی خود را انجام دهد باید این مسافت را طی کند که این مسئله مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است.

بهمنی بیان کرد: در حال حاضر فقط فعالیت‌های محدودی توسط پست بانک در شهر صیدون انجام می‌شود که جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

وی اضافه کرد: قبلا یک شعبه از بانک صادرات در شهر صیدون فعالیت داشت ولی این شعبه تعطیل شد، به همین دلیل نیز شهروان صیدونی مجبورند کارهای بانکی خود را در شهرهای دیگر مانند باغملک انجام دهند.

امام جمعه صیدون خاطرنشان کرد: این شهر نیازمند تاسیس شعب بانک‌های مختلف خصوصی و دولتی است تا دیگر مردم منطقه مجبور نباشند برای انجام کارهای بانکی خود به شهرهای دیگر بروند.

منبع:تسنیم

print

پاسخی بگذارید