مدیرعامل شرکت گاز مازندران
تاریخ: ۲۲:۲۷ :: ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بررسی عملکرد ۱۰۰۰ روز دولت سیزدهم نشان می‌دهد بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مازندران اجرا شده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،قاسم مایلی رستمی، امروز ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اکنون ۲۲ هزار و ۵۳۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجراشده در ۱۰۰۰ روز خدمت شهیدجمهور، ۶۰۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۴۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۶۰ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان مازندران وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۹ درصد خانوار شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مایلی رستمی با اشاره به سخت‌گذر و دوردست ‌بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

به‌گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، هم‌اکنون پروژه گازرسانی در ۶ محور مشتمل بر ۴۰ پروژه گازرسانی در استان مازندران در حال اجراست.

print

پاسخی بگذارید