مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران
گروه: مذهبی
تاریخ: ۲۰:۳۹ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی ۲ روز در نوبت‌های صبح و عصر و در هر نوبت با حضور ۲۵ نفر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی دو روز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در بابل برگزار می‌شود، افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌ها برگزار خواهد شد.
حیدری خاطرنشان کرد: خواهران در روز سه‌شنبه ۱۸ و برادران در روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در نوبت‌های صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر نوبت ۲۵ نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.
وی با اشاره به استقرار دائمی نمایندگان مرکز بهداشت در محل برگزاری مسابقات، بیان کرد: محل برگزاری مسابقات به‌صورت مرتب ضدعفونی شده و به همراه آوردن همراه توسط متسابقین ممنوع می‌باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: این دوره از مسابقات با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور عموم مردم نخواهیم داشت و تنها متسابقین به صورت محدود و در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا خواهند کرد و پس از قرائت محل برگزاری مسابقه را ترک می‌کنند.

print

پاسخی بگذارید