تاریخ: ۲۲:۳۳ :: ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: این رزمایش همراه با توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد نیات موقوفات مازندران برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه‌های محرم و صفر است و در این ایام برنامه‌های مختلفی در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش صورت می‌گیرد.
وی از اجرای رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و افزود: این رزمایش با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران زمان برگزاری رزمایش شمیم حسینی را فردا یکشنبه ۱۴ شهریورماه اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور مسؤولان استانی و به صورت ویدئوکنفرانس با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.
حیدری از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین در رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: بخشی از این بسته‌ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های مازندران توزیع و بخشی دیگر در روزهای جاری توزیع خواهد شد که برای روز یکشنبه به‌صورت نمادین تعدادی بسته بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان اطراف بقاع متبرکه توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در کنار بسته‌های معیشتی بحث پخت و توزیع غذای گرم هم در نظر داریم که در مناسبت‌های پیش‌رو انجام خواهد شد.
حیدری با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: در این راستا طرح مهر تحصیلی توسط اوقاف با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید